دیوانه تر


انتخاب

من وتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

دســـــــت نـــــزن بـه صـــورتـــــــم 

 ميــــترسـم بــــيفتد نــــــقآب خــــندآنے

 كـــــه بـر چــهره دآرم

 وبـــــعدسيــل اشــــكهآيمـــ

 تــــــو رآ بــــــآ خود بـــــــبرد

 و بــــــآز من بمـــــآنمـ و تنــــــهآيے


http://8pic.ir/images/g4ntz3yne7mzlrsx623u.jpg



نظرات شما عزیزان:

AMIR
ساعت13:41---30 تير 1392

چه آمد بر سرم که اینک آرزوی کسی را دارم که با من قدم بزند در

قطره های باران، دردِ دل کند با من در این حال و هوای دلگیر آسمان...!

تو بگــــــــــو .... چه بر سرمان آمده است ؟


اسمان
ساعت13:11---29 تير 1392
شب هایم می گذرد
بدون اینکـــه
دلم هوای آغوشت را داشته باشد
آغوشت ارزانی دیگران
من مهمان
پاهای بغل کرده ام هستم
و این آرامشم را حتی
با تو عـــوض نمی کنم



اسمان
ساعت13:10---29 تير 1392
چه زندگی سیراب و سرشاری است که آدمی در کنار معشوقی دلخواه زندگی کند بی آنکه رنج تحمل کسی را داشته باشد


اسمان
ساعت13:09---29 تير 1392
زنـבگے زیباسـتـ

بـﮧ زیبایے چشمهاے پـُـفـ ڪرבه از گریــﮧ هاے شبانــﮧ ,

بـﮧ زیبایے بغــض نَفَس گیـر روزانـﮧ ,

بـﮧ زیبایے قلبــِ تڪـﮧ تڪـﮧ شُده اَز شڪستنهاے بیشمـآر ,

بـﮧ زیبایے نفسے ڪــﮧ از تَنگے بالـا نمی آید , بـﮧ زیبایے تمام شُـבטּ تـבریجے مـטּ ...


اسمان
ساعت13:07---29 تير 1392
گآهــے بـہ جـ ـآیـے مے رِسَــב ...

ڪﮧ آבَمـ בَســتـ بـہ خــوבڪُشـ×ـے مـے زَنـَ ـב ...(!)

نـَﮧ ایـنـڪﮧ تـیـ×ـغ بـَرבارَב رَگـَـ×ـش رآ بــِزَنــَـב ... نـَﮧ

قـِـیـ ــבِ اِحـسـآسَـ×ـشـــ رآ مـے زَنـَב (



AMIR
ساعت10:29---15 تير 1392

بودنم را هیچ کسی باور نداشت



هیچ کسی کاری به کار من نداشت



بنویسید بعد مرگم روی سنگ



با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ



او که خوابیده است در این گور سرد



بودنش را هیچ کسی باور نکرد




سارا
ساعت18:22---14 خرداد 1392
خواهش کاترینا جونم

قابل تو و وب خوبت رو نداره کامنت هام دوس جونم


لیلی
ساعت20:16---27 فروردين 1392
دمت گرم اجی لایک داری واقعاپاسخ:مرسی اجی لیلای گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, 18:40 بـ ه دستانــ کاترینا ♥


طراح : صـ♥ـدفــ